Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Ανάστα ο Θεός!

a12
Ανδρέας Χριστοφόρου

Μεγάλο Σάββατο και συλλογίζομαι: 
Γιατί δεν έχουμε τη Χαρά της Αναστάσεως μέσα μας, πάντα; 
Διότι, δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι ο σατανάς κάθεται μέσα μας, ο Άδης είναι εντός μας! 
Φωνάζει Μ. Παρασκευή ο Ιερέας εισερχόμενος στο Ναό: 
Άρατε πύλας οι Άρχοντες ημών και επάρθητε πύλαι αιώνιοι και εισελεύσεται ο Βασιλεύς της Δόξης! 
Ξαφνιάζεται ο σατανάς απο την Δεσποτική Εξουσία και ρωτά αφηνιασμένος: 
Τις εστίν ούτος Βασιλεύς της Δόξης; 
Νόμιζε ότι ο Άδης θα ήταν αιώνιος και αυτός θα συνέχιζε να ειναι ο άρχοντας και ο βασιλιάς! 
Έτσι νόμιζε, ώσπου κατέβηκε στον Αδη, ο Αληθινός Βασιλεύς, και τον συνέτριψε και αυτόν και το βασίλειο του! 
Ξαφνιάστηκε ο σατανάς γιατί υπολόγισε χαιρέκακα στην ανθρώπινη αμαρτία, δεν μπορούσε να φανταστεί και να κατανοήσει την κραυγή της Μετανοίας του Τιμίου Προδρόμου και του Δαυίδ!
Ηταν και είναι αδύνατο να φανταστεί το Έλεος του Θεού!

Οι εντός του Άδη, εγκλωβισμένοι βλέπουν τον Χριστόν κατερχόμενον με Δύναμη και εξουσία φωνάζουν μαζί μας: 
- Ανάστα ο Θεός!  Ανάστα ο Θεός! Ανάστα ο Θεός! 
Συντρίβεται ο σατανάς , διαλύεται ο Άδης, ελευθερώνεται ο Αδάμ απο τον θάνατο και την φθορά! 
Συντρίβεται η θλίψη και Χαρά αναβλύζει απο τον Τάφο και διαχέεται στην Ανθρωππινη Φύση και όλη την Κτίση! 
Ο Παράδεισος ανοίγει και ο Άνθρωπος εισάγεται πανηγυρικά, στην Δόξα του Θεού! 
Το Ανθρώπινο Γένος επιστρέφει στην Αγκάλη του Ουρανίου Πατρός! 
Αγάλλονται οι Ουρανοί και οι Άγγελοι και οι Ουράνιες Δυνάμεις θριαμβολογούσι: 
Δόξα εν υψίστοις Θεώ! 
Συλλογίζομαι και συνειδητοποιώ: 
- Ανέβη ο Χριστός ο αναμάρτητος για μένα εκούσια στον Σταυρό και με καλεί σε Μετάνοια; 
- Θα ανέβω εγώ ο αμαρτωλός στον Σταυρο των δικών μου παθών και αμαρτιών, θα ανεβώ στον Σταυρό της Μετανοίας μου! 
- Κατέβη ο Χριστός στον Αδη για να ελευθερώσει τον Αδάμ; 
- Θα κατεβώ μαζί Του και εγώ! 
- Θα Αναστηθεί ο Χριστός, συντρίβωντας την Θλίψη και αναβλύζοντας την Χαρά; 
- Θα Συν- Αναστηθώ  μαζί Του, συντρίβοντας μέσα μου τον προσωπικό μου Αδη, την βαριά Θλιψη μου και θα πλημμυρίσω με την Χαρά της Αναστάσεως μου! 
- Μετάνοια πόνος και δάκρυα με τον Σταυρό, 
- Άφεση αμαρτιών Χαρά και Ευφροσύνη με την Ανάσταση! 
Μεγάλο Σάββατο και φωνάζω μυστικά στην καρδιά μου! 
- Ανάστα ο Χριστός και σύντριψε την Αμαρτία μου!
- Ανάστα ο Χριστός και δώσε μου την Ζωή την Αιώνιο που κρύβει μέσα της τη Χαρά που αναζητώ: 
Να που ειναι η Αναστάσιμη Χαρά! 
Στην Αιώνιο Ζωή που μου χαριζει ο Κύριος όταν Μετανοώ! 
Ανάστα ο Θεός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου