Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Στις φίλες μου που έγιναν μαμάδες πριν από μένα…

Στις φίλες μου που έγιναν μαμάδες πριν από μένα…
Στις έμπειρες, λογικές και γεμάτες διάθεση για συγχώρεση φίλες μου, που μπήκαν στη… μητρότητα, πολύ πριν από εμένα!
*Συγγνώμη αν είπα ποτέ μπροστά σας «Είμαι τόσο κουρασμένη»! 
Δεν είχα καμία απολύτως ιδέα, τι σημαίνει να είσαι πραγματικά κουρασμένη.
*Συγγνώμη  που σας αγόρασα εκείνο το το βιβλίο για το πως να φτιάχνετε σπιτικά βιολογικά τρόφιμα στο μωρό. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συγγνώμη!
*Συγγνώμη που  θεώρησα πως ήταν διασκεδαστικό για εμένα και το φίλο μου, να σε επισκεφτούμε, λίγες μόλις ημέρες αφότου είχατε γεννήσει! Τι σκεφτόμουν αλήθεια;
*Συγγνώμη γιατί σας τηλεφώνησα για το «δράμα» που ζούσα ως «ελεύθερη», την ώρα που τα δικά σας μωρά, τα νηπιάκια κι οι σύζυγοί σας, είχαν την ανάγκη σας 24 ώρες το 24ωρο! Τώρα ξέρω πως το να μιλάς στο τηλέφωνο, όταν έχεις μικρά παιδιά, είναι αληθινό βασανιστήριο! Δεν ξέρω πως ή γιατί βρίσκατε χρόνο, για να με ακούσετε.
*Συγγνώμη που δεν έκλεινα το στόμα μου, όταν εσείς είχατε τόσο ανάγκη από ύπνο. Κανονικά θα έπρεπε να κάθομαι κοντά σας σιωπηλή και να σας τρίβω τα πόδια!
*Συγγνώμη που δεν σας είχα φέρει φαγητό. Θα έπρεπε να είχα πλύνει τα πιάτα σας. Ή να πετάξω έξω τα σκουπίδια σας. Ή να διπλώσω τα ρούχα σας. Θυμάμαι την ημέρα που μου μαγειρέψατε και την ίδια ώρα ταΐζατε το παιδί σας και φτιάχνατε και σπιτικό κέικ. Είστε όντως ανθρώπινα όντα;

*Συγγνώμη που δεν ερχόμουν σπίτι σας περισσότερο. Θα μπορούσαμε να έχουμε παρακολουθήσει τηλεόραση χαλαρά, όταν τα παιδιά θα ήταν ήδη τακτοποιημένα στο κρεβάτι. Γιατί πίστευα πως θα θέλατε να με συναντήσετε στο κέντρο της πόλης για μαργαρίτες;
*Συγγνώμη που «ζήλευα» το μωρό σας κι επέτρεψα σ’ αυτό μου το συναίσθημα, να με αφήσει να μην είμαι ολοκληρωτικά «παρούσα» για εσάς.
*Συγγνώμη γιατί αγνοούσα παντελώς το πρόγραμμα φαγητού και ύπνου, των παιδιών σας.
*Σας ευχαριστώ γιατί σταθήκατε δίπλα μου τα «εγωκεντρικά» μου χρόνια, ενώ θα μπορούσατε να αλλάζετε πάνες και να καθαρίζετε τον εμετό και ν’ ανακουφίζετε το κλάμα των μωρών σας. Σας ευχαριστώ γιατί ξεχνούσατε τον εαυτό σας, ενώ εγώ ασχολιόμουν με ανούσια πράγματα!
*Εύχομαι να σας  είχα πει τι καταπληκτική δουλειά κάνατε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
*Είστε καταπληκτικές κι είμαι τόσο υπερήφανη για εσάς. Είμαι πραγματικά ευγνώμων γιατί (ακόμα) είστε φίλες μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου