Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Συγκλονιστική μαρτυρία Ορθόδοξης δασκάλας από την Συρία: οι τρομοκράτες επιτέθηκαν στην πόλη μας.


«Τα ΜΜΕ σας υποστηρίζουν τους εγκληματίες»

Του Γιώργου Θεοχάρη

«Εδώ και δύο μέρες, οι τρομοκράτες επιτέθηκαν στην πόλη μας».
Αυτά δήλωσε στην εκπρόσωπο Βεατρίκη, η 24χρονη δασκάλα Τζούντι από την Ορθόδοξη πόλη Μχάρντε, αρνούμενη να φωτογραφηθεί για τον φόβο αντιποίνων από τους τρομοκράτες. Η συνέντευξη δόθηκε σε μία γειτονική πόλη, όπου κατέφυγε η νεαρή δασκάλα, μόλις οι τρομοκράτες εξαπέλυσαν μεγάλη επίθεση στην πόλη της.
«Η Μχάρντε περικυκλώθηκε…! Ήμουν στο σπίτι. Άκουσα πυροβολισμούς και εκρήξεις. Αμέσως, η μητέρα μου μας είπε να φύγουμε. Πήρα την τσάντα μου, το τηλέφωνό μου και έφυγα! Όλοι οι άνδρες της Μχάρντε έστειλαν τις γυναίκες και τα παιδιά τους στην . Αυτοί έχουν παραμείνει … Όπως και οι γονείς μου. Πιστεύουν ότι αυτό που συμβαίνει εδώ θα συμβεί και αλλού! Έτσι, δεν έχει νόημα να φύγουν.

Για δύο ημέρες βρισκόμαστε σε μια γειτονική πόλη, την Mishtaya, με τις αδελφές μου και τα παιδιά τους. Οι διαχειριστές του ξενοδοχείου μας υποδέχτηκαν και μας υποστηρίζουν. Άφησαν ακόμη και τα δωμάτιά τους για μας! Όμως αύριο θα πάω στο σπίτι! Ποτέ πριν δεν άφησα το σπίτι μου και δεν θέλω να το εγκαταλείψω.
Ξέρετε, τα ΜΜΕ σας όταν μιλούν για εμάς και τους μουσουλμάνους είναι σαν να είναι με την πλευρά των εγκληματιών. Ξέρω ότι για τα μέσα σας είμαι μια λεπτομέρεια, αλλά αν θέλετε, να τους πείτε τι συμβαίνει εδώ».
Από τις 22 Μαρτίου, η Μχάρντε πολιορκείται στενά . Όπως εκατοντάδες άνθρωποι, η Judi έφυγε για να βρει καταφύγιο σε γειτονικές πόλεις.
Η θέση της 24χρονης Judi είναι ίδια με χιλιάδες άλλους .
Η κατάστασή τους είναι επείγουσα, πρέπει να δράσουμε!, κατέληξε το δημοσίευμα της οργάνωσης

Πηγή: Βήμα Ορθοδοξίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου