Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Στην Γιορτή του πατέρα.

 π. Παύλος Παπαδόπουλος

Ποτέ μου δεν είχα προσδοκίες από τον πατέρα μου να είναι "άγιος". 
Αυτές οι ψευδαισθήσεις δεν υπήρξαν ποτέ. Δεν ξέρω αν είναι ή δεν είναι άγιος, δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακός. 
Δεν θεωρώ ότι το να ωραιοποιούμε τον χαρακτήρα των δικών μας ανθρώπων είναι ορθό, πόσο μάλλον να τους "αγιοποιούμε".
-------------------------------
Ένα όμως ξέρω· είναι ο δικός μου μπαμπάς. Είναι ο άνθρωπος αυτός που με μεγάλωσε, που με έμαθε να οδηγώ, που με πήγαινε στην εκκλησία, που με χατζηλίκωνε, που με αγκάλιασε και με φίλησε, που με φώναξε και με λύπησε, που με νουθέτησε και μου στάθηκε, που έκλαψε και γέλασε μαζί μου, που προσευχήθηκε και προσεύχεται για μένα. 
Και το τελευταίο είναι η πιο βαθιά πράξη που μπορεί να κάνει κανείς για κάποιον και τον ευχαριστώ.
-------------------------------
Λεωνίδας. Χωρίς τους τριακόσιους, αλλά με την Χριστίνα, τον Παύλο, την Βαρβάρα, τον Θεολόγο, την Κυριακή...και γαμπρούς και νύφη και εγγόνια. Με στήριγμα και συνοδοιπόρο την Αναστασία, την μάνα μας.

-------------------------------
Δεν τον βλέπω συχνά, λόγο απόστασης και υποχρεώσεων, όμως κατα έναν παράξενο τρόπο δεν μου λείπει. Συναντιόμαστε στην Θεία Λειτουργία, στους Εσπερινούς και στις Παρακλήσεις.
Είναι το αντάμωμά μας με την προσευχή η πιο γνήσια και χορταστική συνάντηση που μπορούσαμε να έχουμε.
-------------------------------
Όσοι μπορείτε να πείτε στον μπαμπά σας σ'αγαπώ, να το πείτε. Όσοι μπορείτε να τον αγκαλιάσετε, να τον φιλήσετε, να του τσιμπήσετε το μάγουλο, να του χαϊδέψετε τα μαλλιά (αν έχει). Να το κάνετε. Σήμερα, τώρα, αύριο και πάντοτε.
-------------------------------
Πατέρα μου, σ'ευχαριστώ που μ'αγαπάς.
Σ'αγαπώ, λέγω κι εγώ...
-------------------------------
-------------------------------
-------------------------------
Υ.Γ. ναι ναι ξέρω...εμείς οι ορθόδοξοι δεν εορτάζουμε παγκόσμιες ημέρες...ναι ναι ξέρω...δεν χρειάζεται παγκόσμια ημέρα για να τιμήσουμε τον πατέρα μας ή την μάνα μας. Δεν χάνεται η ορθοδοξία όμως από το να αρπάξεις την ευκαιρία (με αφορφή το σήμερα) για να πεις ένα ευχαριστώ σε έναν άνθρωπο δικό σου και να του εκφράσεις την ευγνωμοσύνη σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου