Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Το μάθημα από το μικρό σπουργίτι!

Ένα μικρό σπουργιτάκι
παρουσιάστηκε κάποτε
μπροστά στους σοφούς
και τους ρωτούσε: 

Μήπως ξέρετε εσείς
οι μεγάλοι
και οι μυαλωμένοι να μου πείτε:
πως βρέθηκα μέσα στο αβγό
και ποιος μερίμνησε για την τροφή
και τον αέρα που χρειαζόμουνα εκεί μέσα;

Ποιος είπε στην άμυαλη μάνα μου
να κάθεται πάνω στα αβγά της
τόσες μέρες και μάλιστα να τα γυρίζει;
Ξέρετε εσείς οι σπουδαγμένοι πως
αν δεν τα γύριζε θα έβγαινα ανάπηρο;

Ποιος μου είπε να σπάσω με τη μύτη μου
το αβγό για να βγω έξω όταν έπρεπε;
Ποιος με δίδαξε να χτίζω τον καιρό που πρέπει τη φωλιά μου;

Αυτά και τόσα άλλα θαυμαστά στο γένος μας ποιος μας τα έδωσε;
Ποιος; Γιατί δεν απαντάτε;
Ντρέπεστε να προφέρετε το Όνομά Του;
Γιατί; Από αλαζονεία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου