Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ : ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΈΡΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ - ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!

 



Όταν μπεις στο δωμάτιο του νοσοκομείου και δεις ότι δεν είμαι στο κρεβάτι, ο γιατρός θα σου ανακοινώσει : δοκιμάσαμε τα πάντα αλλά η καρδιά της δεν άντεξε ήταν παλιά, αλλά η καρδιά της μητέρας, δεν είναι ποτέ παλιά και κουρασμένη.
Όχι, όταν πρόκειται για τα παιδιά της !!!

Άνοιξε τη ντουλάπα και πάρε τα πράγματά μου και εκείνη τη μικρή πετσέτα που συνήθιζα να σκούπιζω το κουρασμένο πρόσωπό μου.

Πήγαινε σπίτι, άναψε φωτιά, φτιάξε καφέ και δώσε μου και εμένα....
Δεν ήπια σήμερα το πρωί....
Για το μεσημέρι, σου έχω κρατημένο φαγητό στο ψυγείο.
Λυπάμαι μόνο που δεν θα φάμε παρέα, όπως συνηθίζαμε ....
Τα ρούχα σου είναι σιδερωμένα στη ντουλάπα.
Ευτυχώς πρόλαβα και τα τακτοποίησα.

Μην θρηνείς παιδί μου, γύρνα σπίτι και να μου προσέχεις τα τριανταφυλλά μου, που τα αφήνω για εσένα στον κήπο μας.

Και μην ανησυχείς παιδί μου.... η μητέρα σου θα σε φυλάει πάντα και θα προσεύχεται
για εσένα από εκεί ψηλά στον ουρανό....
Να έχεις την ευχή μου .... !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου