Υλιστές και εξαρτημένους
από τα υλικά αγαθά ως ενήλικες μπορεί να κάνει η τηλεόραση τα παιδιά.
Σύμφωνα με ψυχολογική έρευνα που δημοσιεύει το Reuters, τα παιδιά που δεν είναι χαρούμενα και βλέπουν πολλή τηλεόραση -και συνεπώς διαφημίσεις- μπορεί να συνδέσουν στο μυαλό τους την ευτυχία και την κατανάλωση και την κατοχή υλικών αγαθών.
Μάλιστα, όπως έδειξε η μελέτη, η δυστυχία και ο καταναλωτισμός είναι δυο καταστάσεις που συνδυαζόμενες δημιουργούν έναν φαύλο κύκλο: οι άνθρωποι που νιώθουν δυστυχισμένοι πιστεύουν ότι τα υλικά αγαθά θα τους βελτιώσουν τη ζωή.
Σύμφωνα με ψυχολογική έρευνα που δημοσιεύει το Reuters, τα παιδιά που δεν είναι χαρούμενα και βλέπουν πολλή τηλεόραση -και συνεπώς διαφημίσεις- μπορεί να συνδέσουν στο μυαλό τους την ευτυχία και την κατανάλωση και την κατοχή υλικών αγαθών.
Μάλιστα, όπως έδειξε η μελέτη, η δυστυχία και ο καταναλωτισμός είναι δυο καταστάσεις που συνδυαζόμενες δημιουργούν έναν φαύλο κύκλο: οι άνθρωποι που νιώθουν δυστυχισμένοι πιστεύουν ότι τα υλικά αγαθά θα τους βελτιώσουν τη ζωή.
Και όταν αυτή η προσδοκία τους διαψεύδεται, γίνονται ακόμη πιο δυστυχισμένοι.
Πηγή: tromaktikoblogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου