Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Τι είναι αγάπη; Ας δούμε τι απάντησαν τα μικρά παιδιά…

Βασίλης, 4 ετών
Όταν κάποιος σ’ αγαπάει, ο τρόπος που λέει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του.

Χριστίνα, 6 ετών
Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλον τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητήσεις να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του.

Λευτέρης 4 ετών
Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη.

Δανιήλ, 7 ετών
Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε.

Νίκη, 6 ετών
Αν θέλεις να μάθεις ν’ αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν φίλο που μισείς.

Τζένη, 7 ετών
Η αγάπη είναι όταν λες σε ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του κι αυτός μετά να το φοράει κάθε μέρα.

Θωμάς, 6 ετών
Η αγάπη είναι σαν τον παππού και τη γιαγιά που μετά από τόσα χρόνια που γνωρίζονται, είναι ακόμα φίλοι.

Σίσσυ, 8 ετών
Κατά τη διάρκεια του ρεσιτάλ πιάνου μου μ’ έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος.

Κατερίνα, 6 ετών
Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ’ όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο.

Ελένη, 5 ετών
Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά την καλύτερη μερίδα φαγητού.

Χρήστος, 7 ετών
Η αγάπη είναι όταν η μαμά βλέπει τον μπαμπά αξύριστο και βρώμικο και πάλι πιστεύει ότι είναι ωραιότερος κι από τον Brad Pitt.

Άννα-Μαρία, 4 ετών
Αγάπη είναι όταν το σκυλάκι σου σε γλύφει ακόμα κι αφού το άφησες μόνο του όλη μέρα.

Λαμπρινή, 4 ετών
Ξέρω ότι η αδελφή μου μ’ αγαπά γιατί μου δίνει όλα τα ρούχα της ακόμα κι αν πρέπει να βγει έξω.

Μάριος, 4 ετών
Αφήνω τη μεγαλύτερη αδελφή μου να με πειράζει γιατί η μαμά λέει ότι με πειράζει επειδή μ’ αγαπάει.

Αλεξάνδρα, 7 ετών
Όταν αγαπάς κάποιον οι βλεφαρίδες σου ανοιγοκλείνουν και βγάζουν αστεράκια.

Ιωάννα, 8 ετών
Δεν πρέπει να λες σ’ αγαπώ αν δεν το εννοείς. Αλλά αν το εννοείς πρέπει να το λες συνέχεια γιατί οι άνθρωποι ξεχνάνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου