Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Καλή σας νύχτα!

του π. Πολυκάρπου Μπόγρη
 
Άλλη μία μέρα οδηγήθηκε στο τέλος της. 
Μία μέρα ξεχωριστή γεμάτη χαρές και δυσκολίες, και ευλογίες και αγώνα για να σταθούμε στα πόδια μας και να γεμίσει η καρδιά μας ελπίδα και Θεό.
Άλλη μία μέρα που είδαμε τόσα θαύματα. Τα έχουμε μετρήσει άραγε;
Και πάλι ξυπνήσαμε, και πάλι είδαμε την ανατολή του ηλίου, και είδαμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, και ανταμώσαμε με τους φίλους μας, που δεν βρεθήκαμε σε ένα νοσοκομείο, που είχαμε όρεξη και φάγαμε, που κουρασθήκαμε, που είδαμε ένα ακόμη ηλιοβασίλεμα, που σφίξαμε στην αγκαλιά μας ότι αγαπημένο έχουμε. Τα θεωρείτε λίγα όλα αυτά;
Φυσικά όχι. Και τώρα όπως στην αρχή της ημέρας ξεκινήσαμε προσευχητικά, όχι από ανάγκη αλλά από πλήρωμα καρδιάς, έτσι και τώρα προσευχητικά κλείνουμε και το βράδυ.

Ευχαριστώντας Εκείνον που φρόντισε για όλα αυτά τα μικρά και μεγάλα θαύματα, που με έμαθε και σήμερα να παλέυω για την ζωή, που με κατάφερε να γαπήσω περισσότερο και να μην χαλιέμαι στην μικρότητά μου. Που έχει φροντίσει και για την αυριανή ημέρα να μου αποκαλύψει εικόνες και αλήθειες που δεν έχω ζήσει ή ακόμα και καταστάσεις που μπορεί να ξεφεύγουν από την ανθρώπινη πραγματικότητα πηγαίνοντάς με σε άλλες ουράνιες εμπειρίες.
Ευχαριστώ Χριστέ μου για όσα μου χαρίζεις.
Καλή σας νύχτα, στην σκέπη του Θεού και στην ευλογία Του!

1 σχόλιο: