Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Το πιο πολύτιμο χαλί.

Στην Περσία λένε πως τα παλιά χρόνια υπήρχε το πιο πολύτιμο και ακριβό χαλί του κόσμου. 
Το ύφαναν λέει με μετάξια και άλλες πολύτιμες κλωστές. Το είχε στο κατάστημα του ένας έμπορος, όχι για να το πουλήσει, αλλά για να το καμαρώνει. 
Το έστρωσε στην είσοδο του καταστήματος του.
Όποιος το έβλεπε έμπαινε στο κατάστημα και αγόραζε χαλιά κι έτσι σε λίγο καιρό ο έμπορος, εξ αιτίας του χαλιού που πατούσαν οι πελάτες για να μπουν, έγινε πλούσιος.
- Πόσο μου αρέσει που έκανα πάμπλουτο το αφεντικό μου, έλεγε το χαλί, πόσο μου αρέσει που με θαυμάζουν για την απίστευτη ομορφιά μου και εξ αιτίας μου, με πατούν και μπαίνουν στο κατάστημα.

Χιλιάδες άνθρωποι πέρασαν από πάνω του. Αρχισε να φθείρεται, πάει η αρχική του ομορφιά...
- Σας παρακαλώ μπορείτε να με πατάτε όσο θέλετε, κοιτάξτε τι ομορφιά έχω.. ελάτε, πατήστε με....
Οι πελάτες μειώθηκαν, ο καταστηματάρχης έχασε τα χρήματα του, το χαλί πετάχηκε στην αποθήκη και έγινε τροφή για τα ποντίκια...
- Πόσο γελάστηκα! ψιθύριζε με πόνο....
Έτσι κι εσύ. Την επόμενη φορά που θα γίνεις χαλί να σε πατήσουν σκέψου το εφτά φορές. Μήπως δεν προσφέρεις ευτυχία, αλλά κάνεις κακό και στους άλλους, αλλά και στον εαυτό σου;

Δημήτριος Καραβασίλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου