Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Καληνύχτα στην αγκαλιά του Θεού!

Θεέ μου θέλω να μπω μέσα στην αγκαλιά Σου και να χαθώ στην απέραντη όασή Της....εχω ανάγκη την αγκαλιά Σου....πάντα η Αγάπη ξεπηδά από τα μάτια Σου Κύριε...
Να επιμένεις να με αγαπάς, παρά τις ανεπάρκειές μου, τους εγωισμούς μου.. Συγχώρεσέ με αν λυγίζω...αν με πιάνει απελπισία.. Εσύ γνωρίζεις την καρδιά μου! 
Δεν έχω τίποτα να κρύψω, μπροστά στο φως Σου.. Κι αν εγώ βλέπω αδιέξοδα, δείξε μου τους δρόμους Σου....
Βοήθησέ με να μην υπάρχει χώρος στην σκέψη μου για άλλα σύννεφα, γι' άλλες ομίχλες...
Να γεμίσει η ψυχή ηρεμία βρεφική...ακούγοντας μες στην γαλήνη του βραδυνού ουρανού τα ρυθμικά χτυποκάρδια ....να νοιώσει η ψυχή μου ασφάλεια....γαλήνη ...
Γιάτρεψε τις ψυχές που αιμορραγούν Θεέ μου.....τις ψυχές που ο πόνος τραχύ και αβάστακτος τις διαπερνά....σε αυτές τις στιγμές της ''απελπισίας'', που μας κάνουν να λυγίζουμε, να χάνουμε την πίστη μας, την δύναμή μας, το θάρρος μας.. Αυτές τις στιγμές που η ελπίδα φαντάζει τόσο μα τόσο μακρινή και νοιώθουμε πως τίποτα δεν μπορεί να μας παρηγορήσει, τίποτα να ανακουφίσει τον πόνο μας.. αυτή τη στιγμή που η ψυχική αναστάτωση φέρνει μέσα μας φουρτούνες και αναταράσσει τα πάντα, όσα με κόπο χτίσαμε....
Μόνο Εσύ, Θεέ μου μπορείς, γιατί μόνο Εσύ γνωρίζεις την καρδιά μας..... Καλή κι ευλογημένη νύχτα να έχουμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου