Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Με τον δικό σου αγώνα!

 
Δημήτριος Καραβασίλης

- Ένα χαρτομάντιλο; μια φωνή έκοψε σε χίλια κομμάτια τις σκέψεις μου.
- Χαρτομάντιλο; ακούστηκε ξανά η παιδική φωνή...
Μπροστά μου καθισμένος ο μικρός, μισοβουτηγμένος στην τσαλακωμένη σελίδα του μοναδικού του τετραδίου.
- Ξέρεις γράμματα; με ρωτάει..
- Λίγα..
- Άμα είναι λίγα δεν μου κάνουν…λίγα ξέρω κι εγώ, μου λέει και ξανασκύβει στο τετράδιο του.
- Τι κάνεις εκεί; του λέω και σκύβω κοντά του...
- Αντιγραφή μου είπε κοφτά. Έχω να μάθω και ορθογραφία μερικές λέξεις, και…

- Πας σχολείο;
-Δεν προλαβαίνω πάντα, αλλά όποτε λείπω παίρνω τα μαθήματα από τον Χάρη...
- Να σε ρωτήσω κάτι, άμα ξέρεις; μου λέει
- Για πες...
- Πως γράφεται η λέξη μέλλον;
- Με αγώνα μικρέ μου φίλε του απαντώ με βαθύτατο σεβασμό...
- Με τον δικό σου αγώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου