Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

Κάνε την καρδιά μου δικό σου σπίτι.

 

Εκεί μέσα στην ησυχία γίνεται η μεγάλη συνάντηση δημιουργήματος και δημιουργού, του παιδιού με τον πατέρα και σου έρχεται μια αίσθηση αναξιότητος, ντροπής και πνευματικής συστολής «Τι να σου πω Κύριε; 

Πως μπορώ να σταθώ μπροστά σου;» «Φώτισε μου τις πράξεις μου», «Δείξε μου τα λάθη μου, δώσε μου διάκριση και προσευχή».

Κάνε την καρδιά μου δικό σου σπίτι. Ερωτήματα που οι απαντήσεις είναι σιωπηλές ή θέλουν κάποιο χρόνο για να έρθει η θεραπεία. Γιατί η Θεία Χάρις μέσα στην ησυχία εργάζεται και συνεργάζεται με τον άνθρωπο.

Να έχουμε συνεχώς την εικόνα Του σαν σφραγίδα σε κάθε πράξη της ζωής , δεν χρειάζονται πολλά. Ένας καθημερινός προσευχητικός διάλογος, ένα «Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον με» και θα μυρίσει παράδεισος το μάταιο 24ωρο της παρούσας ζωής.

Η ευχή είναι το πρόσταγμα της γαλήνης, η κραυγή της ίασης, ο διάλογος, η προσευχή, το κάλεσμα, η κραυγή προς τον Πατέρα. Τι Θεό…έχουμε! 

Δεν θέλει εγκυκλοπαίδειες προσευχών για να έρθει! Αρκεί δύο, τρείς λεξούλες μέσα από την καρδιά μας και είναι ήδη ΕΚΕΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου