Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Μνήμη Αγίου Εφραίμ του Σύρου.

 


Η Ευχή του Αγίου Εφραίμ του Σύρου, ο οποίος εορτάζει στις 28 Ιανουαρίου.
Την Ευχή αυτήν, την ακούμε καθημερινά μέσα στις ακολουθίες που τελούνται την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή.
Μια Ευχή όμως που είναι πάντα επίκαιρη.
Διότι τελικά ξεχνάμε να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας και δυστυχώς ασχολούμαστε με τις ζωές των άλλων.
Αντί να αγωνιζόμαστε για τα ουσιώδη, μένουμε στα τυπικά.
Και αυτό είναι καταστροφικό για κάθε πνευματική μας προσπάθεια και προκοπή.

ΕΥΧΗ

«Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου, πνεύμα αργίας, περιεργίας, φιλαρχίας, και αργολογίας μή μοι δώς.

Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης χάρισαί μοι τω σω δούλω.

Ναι, Κύριε Βασιλεύ, δώρησαί μοι του οράν τα εμά πταίσματα, και μη κατακρίνειν τον αδελφόν μου, ότι ευλογητός εί εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.»

Μετάφραση:

“Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου, μην επιτρέψεις να με κυριεύσει το πνεύμα της αργίας, της περιέργειας, της φιλαρχίας, και της αργολογίας.

Χάρισε Εσύ σε μένα, τον τιποτένιο δούλο Σου, πνεύμα σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης.

Ναί, Κύριε, και Βασιλιά μου, δώσε μου το χάρισμα να βλέπω μόνο τις δικές μου αμαρτίες και τα λάθη και να μη κατακρίνω τον αδελφό μου. Για Σένα που είσαι άξιος κάθε τιμής και δοξολογίας στους ατελεύτητους αιώνες. Αμήν.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου