Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Άγιος Παΐσιος: Το Κυπριακό θα λυθεί – Η Τουρκία θα διαμελιστεί σε μικρότερα κομμάτια.

 


Γνώρισα τον π. Παΐσιο στα 1992 από επίσκεψή μου στο Άγιο Όρος μαζί με έναν τυφλό φίλο μου. Τον βρήκαμε στο κελλί του να συνομιλεί με δύο άτομα. Μόλις τελείωσε, ήρθε κοντά μας και μας χαιρέτισε με τα μικρά μας ονόματα, αν και τον βλέπαμε για πρώτη φορά!

Γέροντας Παίσιος, για το θέμα της Κύπρου μας είπε.

— Θα έλθει η ώρα που το θέμα της Κύπρου θα λυθεί. Θα περάσει πολλές δυσκολίες, αλλά θα λυθεί και θα είναι Ορθόδοξη και Ελληνική !

Τον ρώτησα για την συνεχή αδιαλλαξία και τις προκλήσεις των Τούρκων. Με έπιασε από τον ώμο και με πολλή σοβαρότητα μου είπε,

— Μη ανησυχείς παιδί μου, εγώ ετοιμάζομαι να κοιμηθώ πιά, και δεν θα είμαι στην ζωή, αλλά θα τα βλέπω όλα από επάνω. Εδώ είμαστε όλοι προσωρινοί.

Η Τουρκία θα διαλυθεί σε τρία-τέσσερα κομμάτια. Εχει αρχίσει ήδη η αντίστροφη μέτρησή της.

Πολύ σύντομα οι προσευχές που γίνονται τώρα κάτω από την επιφάνεια της γης, θα γίνονται επάνω, και τα κεράκια που ανάβονται κάτω, θα ανάβονται επάνω… ( εννοούσε τους Ελληνες κρυπτοχριστιανούς της Τουρκίας )

Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφη, οι Αρμένιοι τα δικά τους, και οι Κούρδοι πάλι τα δικά τους. Το Κουρδικό θέμα έχει πιά δρομολογηθεί.

Αυτά θα γίνουν όχι τώρα το 1992, αλλά σύντομα…

Θα γίνουν όλα αυτά όταν θα πάψουν να κυβερνάνε την Τουρκία οι πολιτικοί που είναι σήμερα, και όταν μια νέα γενιά πολιτικών εμφανισθεί για να κυβερνήσει.

Τότε θα γίνει και ο διαμελισμός της Τουρκίας ….

Θα τα δείς παιδί μου, θα τα δείς. Πίστη και ελπίδα στον Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί. Ολα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτά. Εφτασε πιά ο καιρός! «

Τον ρώτησα αν η Ελλάδα υποστεί συμφορές από ότι επακολουθήσει, και μου είπε.

— Θα υπάρξουν ασήμαντα προβλήματα. Αρκετός κόσμος που σήμερα είναι Χριστιανικά αδιάφορος, θα επιστρέψει στον Ορθόδοξο χώρο. Να μη ανησυχείτε για την Ελλάδα !…

Λάμαρης Δημήτριος, Πάφος Κύπρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου