Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Δεν θέλω να γίνω “μεγάλος” όταν μεγαλώσω.

 



Θεέ μου, δως τους φώτιση!
Είναι κακοί, οι μεγάλοι άνθρωποι.
Τους φοβάμαι! Γιατί στο βλέμμα τους έχουν μια απειλή. Γιατί χαμογελούν ψεύτικα.
Γιατί η κακία τους παραμορφώνει τα πρόσωπα και μοιάζουν με τέρατα στα παιδικά μου ματιά. Και ξέρεις κάτι;

Εγώ ξέρω να βλέπω, έμαθα να ξεχωρίζω τους καλούς από τους κακούς.
Δεν αγαπούν οι μεγάλοι άνθρωποι.
Αν αγαπούσαν θα το ήξερα, θα το ένιωθε η ψυχή μου. Θα μου το έδειχναν. Αν αγαπούσαν οι μεγάλοι άνθρωποι, δεν θα γκρέμιζαν τον κόσμο μου. Δεν θα τσάκιζαν τα όνειρα μου. Δεν θα με έκαναν να κλαίω. Δεν θα με άφηναν μόνο μου. Θα με άφηναν να παίξω οι μεγάλοι άνθρωποι.

Πόλεμο παίζουν οι μεγάλοι άνθρωποι.
Και εγώ έπαιζα πόλεμο με τους φίλους μου, αλλά ο δικός μου ήταν αλλιώτικος.
Οι μεγάλοι άνθρωποι ρίχνουν βόμβες. Πολύ θόρυβο κάνουν οι βόμβες τους, και γκρεμίζουν σπίτια. Οι μεγάλοι άνθρωποι, έχουνε όπλα που ρίχνουν σφαίρες, και αυτές οι σφαίρες τους βγάζουν το αίμα των άλλων ανθρώπων. Το έχω δει εγώ!



Καθόλου δεν μου αρέσει ο πόλεμος που παίζουν οι μεγάλοι άνθρωποι.
Το μαύρο χρώμα και το σκοτάδι αρέσει στους μεγάλους ανθρώπους.
Έμενα αυτό το χρώμα καθόλου δεν μου αρέσει. Εγώ το σκοτάδι το φοβάμαι. Μου θυμίζει το μαύρο κουτί, που φέρανε μια μέρα στο σπίτι. Εκεί μέσα μου είπαν ότι ήταν ο μπαμπάς μου. Το μαύρο κουτί δεν το ανοίξανε, να μπει λίγο φως, να δω τον μπαμπά μου, και  ξέρω πως εκεί μέσα είχε σκοτάδι. Οι μεγάλοι άνθρωποι βάλανε εκεί τον μπαμπά μου.

Δεν είναι καλοί. Δεν αγαπούν. Πόλεμο παίζουν. Το σκοτάδι τους αρέσει. Μόνο χαλάνε. Με έχουν πονέσει. Λεφτά έχουν μέσα τους. Μου πήραν τον μπαμπά και την μαμά μου οι μεγάλοι άνθρωποι. Μόνο με άφησαν!

Δεν τους μισώ, τους μεγάλους ανθρώπους, γιατί δεν ξέρω να μισώ. Όμως,τους φοβάμαι, και δεν τους αγαπάω τους μεγάλους ανθρώπους.

Γι αυτό και εγώ, κάθε μέρα όταν κάνω την προσευχή μου, μόνο ένα πράγμα ζητάω από τον θεό…Όταν μεγαλώσω, μην γίνω και εγώ μεγάλος άνθρωπος.

(Απόσμασμα Γιώργος Καραγεώργος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου