Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022

«Ο Γαϊδαράκος»

 

 
Μάνος Κουφιανάκης
 
«Λέει ο γερο- γαϊδαράκος,
με παράπονο πολύ

Γιατί άνθρωπο τον είπαν
Τι μεγάλη προσβολή,
στα βαθιά τα γηρατειά του
Άνθρωπο να τον επούνε
Πως την λεν’ τέτοια κουβέντα
Δίχως να τον λυπηθούνε
Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος
Με παράπονο πολύ,

λέει στα αναφιλητά του
Με σπαραχτική φωνή
  • Άνθρωπος εγώ δεν είμαι
    Και μπορώ να τ’ αποδείξω
    Αντικλείδια εγώ δεν φτιάχνω
    Δεν μπορώ να διαρρήξω
    Τα παιδιά μου δεν τα δέρνω,
    δεν μισώ δεν κοροϊδεύω,
    δεν μετέχω σε απάτες
    Δεν σκοτώνω δεν ληστεύω*
Εγώ δεν κάνω ατιμίες
Ούτε σαμποτάζ και φόνους
Στυγερές δολοφονίες
Δεν προδίδω εγώ τους νόμους
Όλα αυτά να τα σκεφτείτε,
γιατί λάθος έχει γίνει
Είμαι γνήσιο γαϊδούρι
Άνθρωπος δεν έχω γίνει
»
 
Τραγούδησε εξαίσια ο Κ. Χατζής
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου