Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

Ένα διαφορετικο κείμενο!

 

 

«Πέρασα μια ώρα στην τράπεζα με τον πατέρα μου επειδή έπρεπε να μεταφέρει χρήματα.
Δεν μπορούσα να αντισταθώ στον εαυτό μου και ρώτησα....
"Μπαμπά, γιατί δεν ενεργοποιούμε το internet banking σου; "
''Γιατί να το κάνω αυτό; "Ρώτησε...
''Λοιπόν, τότε δεν θα χρειάζεται να περάσεις μια ώρα εδώ για πράγματα όπως η μεταφορά.
Μπορείτε επίσης να κάνετε τις αγορές σας online. Θα ήταν όλα τόσο εύκολα! "
Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που τον έβαλα στο Net Banking.
Με ρώτησε, "Αν το κάνω αυτό, δεν θα χρειαστεί να βγω από το σπίτι"
"Ναι, ναι είπα. Τους είπα πώς ακόμα και τα ψώνια μπορούν να παραδίδονται στην πόρτα σου!
Η απάντησή του με άφησε άφωνο.
Μου είπε ''Από τότε που μπήκα σε αυτή την τράπεζα σήμερα, συνάντησα τέσσερις φίλους μου, μίλησα λίγο με το προσωπικό που με ξέρει πολύ καλά μέχρι τώρα.
Ξέρεις ότι είμαι μόνος... αυτή την παρέα χρειάζομαι.


Μου αρέσει να ετοιμάζομαι και να έρχομαι στην τράπεζα. Έχω αρκετό χρόνο, είναι το φυσικό άγγιγμα που λαχταρώ.
Πριν δύο χρόνια αρρώστησα, ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού από το οποίο αγοράζω φρούτα, ήρθε να με δει και κάθισε κοντά στο κομοδίνο μου και έκλαψε.
Όταν η μαμά σου έπεσε κάτω πριν λίγες μέρες ενώ έκανε τον πρωινό της περίπατο, ο μπακάλης μας την είδε και αμέσως πήρε το αυτοκίνητό του για να το τρέξει σπίτι, καθώς ξέρει που μένω.
Θα είχα αυτό το "ανθρώπινο" άγγιγμα αν όλα έμπαιναν online;
Γιατί να θέλω τα πάντα να μου δοθούν και να με αναγκάσουν να αλληλοεπιδρώ μόνο με τον υπολογιστή μου;
Πόσο δίκιο έχει!!!!
Η τεχνολογία δεν είναι ζωή..
Να περνάς χρόνο με ανθρώπους..
Όχι με τις συσκευές. "

Συγγραφέας: άγνωστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου