Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

Το μηνυμα της ημέρας,

 

 

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ερώτησε κάποτε το ακροατήριό του:
Ποιός από εσάς έχει αγάπη;
Εγώ, Άγιε του Θεού, νομίζω ότι έχω αγάπη, του είπε κάποιος απλοϊκός βοσκός.
Πώς σε λένε και τι δουλειά κάνεις; τον ερώτησε ο Άγιος.
Κώστα με λένε και πρόβατα φυλάγω.
Εσύ Κώστα φυλάγεις πρόβατα και εγώ ζυγίζω την αγάπη. Δεν μου λες: Όταν έχω ένα ποτήρι κρασί και το πιώ όλο μόνος μου και σε σένα δεν δώσω καθόλου, έχω τότε αγάπη;

Όχι! Άγιε του Θεού, απάντησε ο τσοπάνος.
Και όταν έχω ένα καρβέλι ψωμί και το φάω όλο μόνος μου και δεν σου δώσω εσένα που πεινάς, έχω αγάπη; τον ξαναρώτησε ο Άγιος Κοσμάς.
Όχι! Δεν έχεις.
Εσύ λες, ότι έχεις πρόβατα. Έχεις ασφαλώς και γάλα. Από το γάλα, δίνεις σε κανέναν άλλον;
Όχι, δεν δίνω Άγιε του Θεού.
Έχεις τότε αγάπη;
Όχι, δεν έχω.
Ε, τότε Κώστα με κοροϊδεύεις, όταν μου λες, ότι έχεις αγάπη και δεν κάνεις τα έργα της αγάπης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου