Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πρόγραμμα ημέρας

 

Τρίτη 2 Απριλίου 2024

Η Θεία Κοινωνία τροφή αιώνιος.

 

 

Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα εν εμοί μένει καγω εν αυτώ (Ιωαν. στ', 54).
Αυτός που τρώγει την Σάρκα μου και πίνει το Αίμα μου μένει σε εμένα κι εγώ σε αυτόν. Αυτό γίνεται οσάκις κοινωνήσουμε. 

Εάν δεν πάρουμε υλική τροφή, αρχίζει ο οργανισμός να πέφτη, να χάνη δυνάμεις, να παθαίνη καθίζησι και να δημιουργείται ένα πρόσφορο έδαφος αναπτύξεως μικροβίων και ασθένειας. Έτσι συμβαίνει και με τον ψυχικό μας οργανισμό. 

Ο χριστιανός που δεν παίρνει μέσα του την Αγία Τροφή από το Άγιον Ποτηριον, που δεν τρώγει την Σάρκα του Υιού του ανθρώπου και δεν πίνει το Αίμα Του, αυτός δεν τρέφεται κανονικά, και αρχίζει ο ψυχικός οργανισμός να καταπίπτη, τα μικρόβια της αμαρτίας να υπερισχύουν και να απειλούν την πνευματική υγεία της ψυχής του.

Γέροντος Εφραίμ Αριζονίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου