Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πρόγραμμα ημέρας

 

Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Πνευματικές νουθεσίες.

 



1- Φοβάμαι, γέροντα να παντρευτώ, μήπως μου τύχει καμιά κακιά γυναίκα.
- Μία κακιά γυναίκα μπορεί να είναι η ευκαιρία σου για τον παράδεισο.

2- Η κόρη μου γέροντα ζεί αμαρτωλή ζωή. Πώς θα τη σώσω;
- Μόνο με τη δική σου αγιότητα. Η αγιότητα των γονιών, σώζει τα παιδιά τους.

3 - Όλοι μου λένε, τώρα που είμαι στην αρχή της εγκυμοσύνης μου, να κάνω την προγεννητική εξέταση, για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα φέρω στον κόσμο ένα μογγολικό παιδί, ή με οποιαδήποτε άλλη αναπηρία.
- Και ύστερα τι θα κάνεις;
Θα κάνεις έκτρωση; Άμα κάνεις τέτοιο πράγμα, να μη μου ξαναζητήσεις συμβουλή, γιατί εγώ δεν θα έχω τίποτε πια να σου πω.



4 - Γέροντα, πέστε μου κάτι σας παρακαλώ για την πνευματική ζωή.
- Όποιος δεν μετανοήσει θα απολεσθεί.
- Πολύ βαρύς ο λόγος αυτός, γέροντα.
- Σου το ξαναλέω, όποιος δεν μετανοήσει, θα απολεσθεί.

5 - Έχω κάνει αρκετές σπουδές, όπως γνωρίζετε γέροντα. Να σπουδάσω και Θεολογία;
- Δεν χρειάζεται. Είναι αρκετό να μελετάς στην Αγία Γραφή και τους Πατέρες. Εκεί Θα τα βρεις όλα.

Άγιος Πορφύριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου