Καλά στην υγεία τους φέρονται να είναι οι δύο απαχθέντες Μητροπολίτες
σύμφωνα με πληροφορίες της Dailystar, η οποία επικαλείται κυβερνητικές
πηγές.
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συριακού Εθνικού Συμβουλίου κ. George
Sabra δήλωσε σήμερα ότι οι δύο Ιεράρχες που απήχθησαν βρίσκονται σε ένα
μικρό χωριό ΒΔ του Χαλεπίου.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ανέφερε ότι οι δύο Ιεράρχες είναι
καλά στην υγεία τους, και βρίσκονται υπό την επιτήρηση μιας μικρής
ομάδας Ανταρτών.
Πηγή: Πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων, Ρομφαία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου