Του Maxim Goltsa
για την Romfea.gr
Ένα βλήμα όλμου χτύπησε σήμερα την Πρεσβεία του Βατικανού στη Δαμασκό.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την έκρηξη, παρόλο που η Πρεσβεία ήταν ανοιχτή δεν υπήρξαν θύματα και τραυματίες.
Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό από που προήλθε το βλήμα όλμου, ενώ ακόμη δεν έχει γίνει η καταγραφή των ζημιών.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Πρεσβείας ο θόρυβος που προκλήθηκε ήταν εκκωφαντικός, και τρομοκράτησε όλους όσους βρισκόταν εντός του κτιρίου.
Πηγή: romfea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου