Μέσα σε εορταστικό κλίμα, με ενθουσιασμό και λαχτάρα, ιδιαιτέρως τα παιδιά των κατηχητικών συντροφιών Δημοτικού, αγόρια και κορίτσια, δημιούργησαν μία πολύ όμορφη ατμόσφαιρα και στον ειδικό διαμορφωμένο χώρο δημιουργήσαμε την ενοριακή μας Φάτνη, για να μας θυμίσει και πάλι την άμετρη αγάπη του Χριστού μας για τους ανθρώπους και για την σωτηρία τους.
Τα παιδιά έχοντας αναλάβει τους ρόλους τους με ευλάβεια και προσοχή μετέφεραν τα πρόσωπα που αποτυπώνονται στην Εικόνα της Γεννήσεως, και ως άλλοι άγγελοι μας κάλεσαν να κάνουμε Φάτνη τον χώρο της καρδιάς μας για να ξανεγεννηθεί ο Λυτρωτής του κόσμου.
Κρατώντας αναμμένα κεριά, μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν στο εορταστικό αυτό σκηνικό ενώ ο Υπέυθυνος ιερέας Νεότητος Πρωτοπρεσβ. Δημήτριος Αρώνης, διάβαζε το Ευαγγελικό κείμενο της Γεννήσεως του Χριστού και εκκλησιαστικοί ύμνοι μαζί με παραδοσιακά κάλαντα έντυναν ηχητικά την εκδήλωσή μας.
Σας περιμένουμε να επισκεφθείτε την ενοριακή μας Φάτνη και να προσκυνήσετε νοητά τον τόπο της Γεννήσεως του Κυρίου μας, την Βηθλεέμ. Να νοιώσετε τα σκιρτήματα της καρδιάς σας και με την παιδικότητα των σκέψεών μας να ζητήσουμε και να ζητήσετε ο Σαρκωθείς Θεός να είναι μαζί μας και μέσα μας.
Τέλος όσοι επιθυμούν μπορούν να προσφέρουν κατά την επίσκεψή τους τρόφιμα μακράς διαρκείας για τις ανάγκες του ενοριακού μας συσσιτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου