Να μην εκβιάζουμε με τις προσευχές μας τον Θεό.
Να μη ζητούμε απ’ τον
Θεό να μας απαλλάξει από κάτι,
ασθένεια κ.λπ., ή να μας λύσει τα
προβλήματά μας,
αλλά να ζητούμε δύναμη και ενίσχυση από Εκείνον,
για να
τα υπομένουμε.
Όσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου