Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Τι σημαίνει πραγματικά Χριστούγεννα.

 

Χριστούγεννα: Χριστούγεννα σημαίνει, πως ψάχνω τον αδερφό μου. Εσένα που με αδίκησες. Εσένα που με κατάκλεψες. Εσένα που μου χρωστάς και δε μου δίνεις. Εσένα που ξεπούλησες την αδελφική αγάπη για να έχεις ένα χωράφι παραπάνω. Ένα σπίτι παραπάνω, για να ωφεληθούν τα παιδιά σου και να ζουν σαν άρχοντες. Και να αδικηθούν τα δικά μου και να ζουν σε νοικιασμένα υπόγεια.

Χριστουγεννα σημαινει πως σε περιμενω αδερφε μου, να ερθεις να παραγραψουμε ολα τα χρεη για να παραγραψει και ο Χριστος τα δικα μας.
Αργησα να καταλαβω τα παραξενα μυστικα Του.:
Ο ΘΕΛΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΔΙΑΚΟΝΟΣ
ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΩΜΕΝΟΥΣ ΥΜΑΣ
ΟΣ ΓΑΡ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΣΑΙ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗΝ

Αργησα να καταλαβω οτι για να κερδισω πρεπει να χασω.
Για να παρω πρεπει να δωσω.
Για να ανεβω πρεπει να κατεβω
Θα ανοιξουν τα ματια μου ομως, οταν ανοιξουν τα σπλαχνα μου.
Χριστούγεννα ήταν όταν ένας φίλος μου εισαγγελέας, έφυγε από το εορταστικό τραπέζι – δε μου κατεβαίνει μπουκιά είπε – και πήγε να φάει με τους φυλακισμένους…

Πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου