Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021

Από τον πλούτο της Παλαιάς Διαθήκης,

 

 

Στο βιβλίο του Τωβίτ εις την Παλαιάν Διαθήκη αναφέρεται το εξής,

«Ο Τωβίτ ήταν ένας πλούσιος και ευλαβής οικογενειάρχης, που κάποτε
φτώχυνε, εξαιτίας της τύφλωσής του. Είχε βγει κάποτε από το σπίτι του, για να πάει να δώσει σε κάποιον ελεημοσύνη και ένα περιστέρι από πάνω άφησε την κοπριά του, η οποία έπεσε στα μάτια του και ο Τωβίτ τυφλώθηκε! Εις την οδό της αγαθοεργίας ετυφλώθη...
Και προσευχόταν ο Τωβίτ στον Κύριο να τον βοηθήσει, για να βγει από το οικονομικό αδιέξοδο, γιατί δεν είχε χρήματα για να θρέψει την οικογένειά του. Και μια μέρα εμφανίζεται κάποιος, ο οποίος προθυμοποιήθηκε εθελοντικά, γνωρίζοντας την κατάστασή του, να τον βοηθήσει.

Του λέει ο Τωβίτ:

Κοίταξε μπορείς να συνοδέψεις τον γιό μου (ήταν περίπου 15 ετών) στο τάδε άνθρωπο, ο οποίος κάποτε του δάνεισα κάποια χρήματα, για να μου τα επιστρέψει;
Πράγματι ο γιός συνοδευόμενος από τον άγνωστο αυτόν άνθρωπο πήγα σε εκείνον τον άνθρωπο και όταν επέστρεψαν, είδε ο Τωβίτ έκπληκτος, ότι ο γιός όχι μόνο πήρε πίσω τα λεφτά, αλλά και ήρθε παντρεμένος με πλούσια προίκα, που θα μπορούσε την οικογένεια Τωβίτ να την συντηρήσουν τουλάχιστον 100 έτη.



Ο Τωβίτ θέλησε να αμοίψει πλουσιοπάροχα τον άνθρωπο, που εθελοντικά συνόδεψε το παιδί του, αλλά εκείνος του είπε:

Εγώ είμαι ο Αρχάγγελος Ραφαήλ, που στάλθηκα από τον Θεό, για να σε διακονήσω στην ανάγκη σου αυτή. Εγώ είμαι αυτός που μετέφερα τις προσευχές σου στον Θεό. Να έχετε την ευλογία του Θεού...
Και εχάθη από μπροστά τους!

Άγγελοι είναι εκείνοι που παίρνουν τις προσευχές των ανθρώπων και τις μεταφέρουν στο θρόνο του Θεού.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου