Άμα πεις “καλά είμαι στην πνευματική ζωή”, τα ’χασες όλα.
Είναι υπερηφάνεια».«Θέλει ταπείνωση ο Θεός.
Όσες αρετές και αν κάνουμε και μας ρωτήσουν “πώς
πάει η πνευματική ζωή;”, να λέμε ότι είμαστε αχρείοι δούλοι.
Άμα πεις “καλά είμαι στην πνευματική ζωή”,
τα ’χασες όλα. Είναι υπερηφάνεια».
Γέροντας Χαράλαμπος ο Αγιορείτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου