Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Το σκοτάδι θα γίνεται πιο πυκνό .....


 Η παρουσία του κακού γύρω μου
μαρτυρά την απουσία του αγαθού μέσα μου....
Θα λιγόστευε ο φθόνος του πονηρού
σαν θέριευε η αγάπη μου για Εκείνον....
Λαχταράμε μερτικό στον Παράδεισο
μα αγνοούμε κείνο το κομμάτι της κόλασης
που κουβαλάμε και σιγοψήνει τόσους γύρω μας...
Θα πεις και εγώ τι φταίω
για την τάδε συμφορά;


Φταίς όπως και εγώ....
Ξέρεις είμαστε ένοχοι(μόνο και μόνο)
για τις προσευχές τις έμπονες που δεν είπαμε....
Μα από μένα περιμένει ο Θεός θα πεις;
Ναι γιατί όχι.... Δεν είσαι εσύ παιδί Του;
Εκτός εάν δεν αισθάνεσαι
τον Θεό Πατέρα και τον άλλο αδελφό....
Το σκοτάδι θα γίνεται πιο πυκνό
όσο εμποδίζουμε με την ζωή μας τον Θεό
να πυροβολήσει με το Φως Του τις ψυχές μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου