Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

Άγιος Πορφύριος: Εμφάνιση και θεραπεία στην Αυστραλία.

 

 

~ Πέρυσι τον Ιούνιο, ήμουν πολύ άρρωστη. Είχα αρθριτικά με σκλήρυνση και δεν μπορούσα να περπατήσω. Ο πατήρ Γρηγόριος ερχότανε και με έπαιρνε στην εκκλησία και έκλαιγα και παρακαλούσα τον Κύριό μου Ιησού Χριστό και την κυρία Θεοτόκο να μου δώσουν την υγεία μου.

Μία ημέρα ήμουνα στην εκκλησία και με είδε μια Κρητικιά όταν με παίρνανε δύο γυναίκες να κοινωνήσω τα άχραντα μυστήρια και είπε: Αυτή η γυναίκα πώς ήταν και πώς έχει καταντήσει. Ας της δώσω τον γέροντα Πορφύριο [νυν άγιο Πορφύριος] να διαβάσει.

Μου το έφερε η γυναίκα το βιβλίο για το Γέροντα, καλά να είναι, και το διάβαζα μέχρι τις δωδεκάμιση τη νύχτα και ω! του θαύματος, μόλις πήγα στο κρεββάτι μου και έκανα την προσευχή μου, βλέπω τον θαυματουργό μου γέροντα Πορφύριο και μου έκανε το σημείο του σταυρού στα ποδάρια μου και κάθισα στο κρεββάτι μου και έκανα το σταυρό μου και έκλαιγα και έλεγα,

«Χριστέ και Παναγία μου σώστα είναι και τον είδα τον Γέροντα, ή λανθάνουν τα μάτια μου»;

Και αμέσως σηκώθηκα και περπάτησα, δοξασμένο ας είναι το Όνομά Του. Ξέχασα να σας γράψω πως τον είδα ξύπνια και ξεσταύρωσε τα χεράκια του και μου σταύρωσε τα ποδάρια μου.

Το πρωί ήρθε ο πάτερ να με πάρει στην εκκλησία.

Εβγήκα έξω και του έλεγα:

«Πάτερ δεν θάρθω σήμερα γιατί έχω τα ορφανά μου και κοιμούνται».

Και μου έλεγε: «Θάρθω αύριο Άννα».

Και του έλεγα: «Θάρθω με τα ποδάρια μου».

Καλά να είναι, ήρθε και με πήρε και του είπα ότι τον είδα με τα μάτια μου τον γέροντα Πορφύριο και μου είπε ο πάτερ:

«Άννα, θαύμα ήτανε».

Έκανα αρτοκλασία 25 Νοεμβρίου. Εγώ ήθελα να ανοίξω την Εκκλησία 26 Φεβρουαρίου. Τον έβλεπα στον ύπνο μου και μου έλεγε για την αρτοκλασία μου, να μου την κάνεις 25 Νοεμβρίου.

Τον έχω προστάτη και βοηθό μου. Δόξα να ‘χει το όνομα του θαυματουργού Αγίου γέροντα Πορφύριου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου