Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022

Είναι τόσο κρύο το φιλί του Διαβόλου....

 

 

Είμαι ιερέας μα ακόμα σαν ακουμπήσω
εκείνον τον άνθρωπο
που τον αγκάλιασε ο Θάνατος
παγώνει η ψυχή μου…...
Είναι τόσο κρύο το φιλί του Διαβόλου....
που σε καίει.....
Σηκώνω τα μάτια μου και Τον κοιτώ
εκεί πάνω στον Σταυρό με ένα παράπονο
δεν στο κρύβω…..
Μα η απάντηση Του τόσο αφοπλιστική….


‘’Δεν φταίω εγώ παιδί μου…. ίσα-ίσα τώρα
(μέσα απ’ τον δικό μου Θάνατο-Ανάσταση)
μπορείς να είσαι σίγουρος
ότι πλέον δεν χάνεται κανείς,
υπάρχει ελπίδα.....’’
Αδειάζει τις αγκαλιές μας ο θάνατος
μα όχι και τις καρδιές μας….
Και ξέρεις εκεί μέσα κάνουμε τις πιο σφιχτές,
τις πιο θερμές αγκαλιές….
Μακάρι να δώσει ο Θεός
να συναντηθούμε πάλι, όταν έρθει ο καιρός,
μαζί.......στην δική Του αγκάλη…… 

Ioannis Papadimitriou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου