Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών
Συμμετοχή
Ακολουθείστε
Ακολουθείστε
Ακολουθείστε
Εγγραφή
pkagdimitrios@yahoo.gr
Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016
Κάνεις υπακοή; Θα σου βγει σε καλό.
Πολλές φορές κι εμείς, να πούμε, ως Γέροντες
μπορεί να κάνουμε κι ένα λάθος.
Εσύ όμως που θα κάνεις υπακοή,
θα σου βγει σε καλό, δεν θα σου βγει σε κακό!
Ποτές η υπακοή δεν βγαίνει σε κακό,
διότι είναι μίμησις Χριστού.
Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου