Ο
Έλληνας βάζει την Σημαία του στο μπαλκόνι και τον Σταυρό Της στην
καρδιά του. Και αυτό είναι που πονά τον εχθρό περισσότερο.
Να έχεις τον
Χριστό, τα Μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας Του, στην καρδιά σου.
Τότε ο
πόλεμος δεν είναι του Έλληνα, είναι του Αληθινού Θεού του. Χρόνια
Πολλά.
Χρόνια Πολλά και για τις δύο γιορτές, γιορτές της αναγέννησης του
Έθνους μας και ολόκληρου του κόσμου.
Αφού Χριστός ελευθέρωσε την Ελλάδα
μας και Χριστός θα ενσαρκωθεί, όπως πληροφορείται η Παναγία μας, για να
άρει τα δεσμά της αμαρτίας όλων μας, όσοι Τον ακολουθήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου