Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Αν ξαναζούσα!

Αν ξαναζούσα, θα μιλούσα λιγότερο και θα άκουγα περισσότερο

Θα καλούσα φίλους για φαγητό στο σπιτι ακόμα κι αν ήταν λεκιασμένο το χαλί μου.

Θα έτρωγα ποπ κόρν στο σαλόνι μου και θα ανησυχούσα λιγότερο για την μουτζούρα, αν κάποιος ήθελε να ανάψει φωτιά στο τζάκι.

Θα αφιέρωνα πιο πολύ χρόνο στο να ακούω τον παππού μου να μιλάει για τα νιάτα του.

Δεν θα ανησυχούσα για το ανοιχτό παράθυρο στο αυτοκίνητο, μη μου χαλάσει τα μαλλιά

Θα άναβα εκείνο το ροζ κεράκι που μύριζε τριαντάφυλλο, και δεν θα το άφηνα να λιώσει στην αποθήκη

Θα καθόμουν με τα παιδιά μου στο γρασίδι και δεν θα με ενδιέφεραν οι λεκέδες από το γρασίδι στα ρούχα

Θα έκλαιγα και θα γελούσα λιγότερο όταν έβλεπα τηλεόραση, αλλά περισσότερο όταν παρακολουθούσα την ζωή.

Θα αναλάμβανα περισσότερες ευθύνες, για να ξεκουράζω τον άντρα μου.


Θα ξάπλωνα στο κρεβάτι μου όταν ήμουν άρρωστη και δεν θα προσποιούμουν το ανίκητο βουνό

Δεν θα γκρίνιαζα για τους εννένα μήνες της εγκυμοσύνης μου, παρά θα ευχαριστούσα το Θεό για κάθε δευτερόλεπτο που θα συνειδητοποιούσα το τι συνέβαινε μέσα μου

Οταν θα έρχονταν να με φιλήσουν τα παιδιά μου, δεν θαέλεγα: "Αργότερα αυτά! Τώρα στα μαθήματα σας!"

Θα έλεγα περισσότερα "Σ' αγαπώ", περισσότερα "συγνώμη"

Μα περισσότερο από όλα, όταν είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω, δεν θα έχανα ούτε λεπτό...θα ζούσα το κάθε δευτερόλεπτο...και δεν θα το επέστρεφα ποτέ

                                                                                                                                          © Erma Bombeck

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου