« Παππούλη ήθελα να με συγχωρέσει
ο Θεός και για εκείνες τις αμαρτίες
που δεν μπόρεσα να κάνω
αν και ήθελα πολύ…..μα…..
η αγάπη Του δεν με άφησε…..»
Στην συγχωρητική ευχή
μαζί με το κορμί γονατίζει και η ψυχή….
Έτσι….. με το πετραχειλάκι
να την έχει σκεπάσει…..
Σε θυμήθηκα Χριστέ μου…..
που έρχεσαι με την χλαμύδα Σου
να μας σκεπάσεις την ‘’γύμνια’’….
ο Θεός και για εκείνες τις αμαρτίες
που δεν μπόρεσα να κάνω
αν και ήθελα πολύ…..μα…..
η αγάπη Του δεν με άφησε…..»
Στην συγχωρητική ευχή
μαζί με το κορμί γονατίζει και η ψυχή….
Έτσι….. με το πετραχειλάκι
να την έχει σκεπάσει…..
Σε θυμήθηκα Χριστέ μου…..
που έρχεσαι με την χλαμύδα Σου
να μας σκεπάσεις την ‘’γύμνια’’….
Σαν σηκώθηκε και καταφίλησε
γεμάτη ευγνωμοσύνη
τούτο το ξεθωριασμένο πετραχειλάκι
θαρρώ πως άφησε
και δύο τρία δάκρυα χαράς….
Πόσες φορές και Εσύ Χριστέ μου
δεν φέρνεις το Άχραντο Σταυρωμένο
χέρι Σου και μας σπογγίζεις τα δάκρυα
γιατί δεν μας θες στεναχωρημένους…..
Πόση παρηγοριά γεμίζω
σαν οσφραίνεται η ψυχή μου
την έγνοια που μ΄έχεις Χριστέ μου….
Ioannis Papadimitriou
από το facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου