Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Ο όρκος των Ιερολοχιτών!

 

 

Όποτε τύχει να έρθετε σε διαφωνία με εθνομηδενιστές θεωρητικούς του Παπαγαλιστάν που υποστηρίζουν πως η επανάσταση του 21 ήταν... ταξική και δεν είχε ως πρόταγμα την υπεράσπιση της Ορθόδοξης πίστης, δεν χρειάζεται να μπείτε σε καμία απολύτως αντιπαράθεση. Μα καμία.

Απλά στείλτε τους ή διαβάστε τους τον όρκο των Ιερολοχιτών του Αλέξανδρου Υψηλάντη, δηλαδή της πρώτης στρατιωτικής μονάδας της Ελληνικής Επανάστασης:

«Ως Χριστιανός ορθόδοξος και υιός της ημετέρας Καθολικής Εκκλησίας, ορκίζομαι στο όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και της Αγίας Τριάδας να μείνω πιστός εις την Πατρίδα μου και εις Θρησκεία μου. 

Ορκίζομαι να ενωθώ με όλους τους αδελφούς μου Χριστιανούς δια την ελευθερία της πατρίδας μας. 

Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την ύστερα ρανίδα του αίματός μου υπέρ της θρησκείας και Πατρίδος μου. Να αποθάνω μετά των αδελφών μου υπέρ της Ελευθερίας της Πατρίδας και της Θρησκείας μου...]

[...Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της θρησκείας μου ή ν’ αποθάνω ως μάρτυς δια τον Ιησού Χριστόν. 

Ορκίζομαι τέλος πάντων εις το της Θείας Μεταλήψεως φοβερόν Μυστήριον ότι θα υστερηθώ της Αγίας Κοινωνίας εις την τελευταία μου εκείνην ώρα, εάν δεν εκτελέσω απάσας τας υποσχέσεις, τας οποίας έδωσα ενώπιον της εικόνας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού».

Τέλος συζήτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου