"Η ζωή είναι τόσο υπέροχη γιατί είναι φτιαγμένη από συναντήσεις και νέα ξεκινήματα. Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν άνθρωποι που πληγώνουν, απογοητεύουν και αφήνουν βαθιά σημάδια. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που έρχονται απαλά, φέρνοντας καταφύγιο, φροντίδα και επούλωση σε πληγές που πιστεύαμε ότι δεν έχουν λύση.
Η ζωή δεν ορίζεται μόνο από τον πόνο που λαμβάνουμε, αλλά και από την αγάπη που βρίσκουμε στην πορεία. Και συχνά, όταν νομίζουμε ότι όλα έχουν χαθεί, κάποιος έρχεται για να μας υπενθυμίσει τη δύναμή μας, την αξία μας και την ομορφιά του να συνεχίζουμε να πιστεύουμε.
Γι' αυτό μην επιτρέπετε στους ανθρώπους που έχουν βλάψει την καρδιά σας να σας κάνουν να δυσφημήσετε τους ανθρώπους που δεν έχουν έρθει ακόμα. Η ζωή πάντα βρίσκει τρόπο να βάζει λουλούδια στα μονοπάτια που κάποτε συναντούσαν τα αγκάθια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου