Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

-Ποια είναι η γιαγιά σου;

 

 

- Η γιαγιά μου, είναι αυτή η κυρία που στο πορτοφόλι της κουβαλάει ένα μαντήλι με τη μύξα μου, ένα πακέτο μαντηλάκια, ένα γλυκάκι και μια πάννα ανάγκης.
Η γιαγιά μου, είναι τόσο γρήγοροη, σαν πύραυλος που πηγαίνει γύρω από το σπίτι και είναι παντού.
Γιαγιά μου, είναι αυτός ο μάγος που μπορεί να εξαφανίσει τα δάκρυα μου με ένα φιλί.
Η γιαγιά μου, είναι αυτή που με το ζόρι μπορεί να κρατήσει τα 30 κιλά μου, και ας πονάνε μετά όλα τα κόκαλά της.
Η γιαγιά μου, είναι αυτή η πρωταθλήτρια δρόμου που μπορεί να φτάσει στα δέκατα του δευτερολέπτου από το 0 έως το 100 μέτρα για να μην πέσω από τις σκάλες.
Η γιαγιά μου, είναι αυτός ο ήρωας που πάντα με ένα χάδι διώχνει τους εφιάλτες μου.


Η γιαγιά μου, είναι αυτός ο συγγραφέας που διαβάζει και επινοεί τις πιο αστείες ιστορίες μόνο για μένα.
Η γιαγιά μου, είναι αυτός ο σεφ που μπορεί να μου φτιάξει ένα νόστιμο δείπνο με δύο πράγματα που έμειναν στο ψυγείο.
Η γιαγιά μου, είναι αυτός ο γιατρός που ξέρει απλά κοιτάζοντας με αν έχω πυρετό, πόσο, και τι πρέπει να κάνει.
Η γιαγιά μου, είναι εκείνη η τραγουδίστρια που τραγουδάει το πιο γλυκό τραγούδι τη νύχτα, ενώ με παίρνει ο ύπνος.
Η γιαγιά μου είναι αυτός ο κλόουν που με κάνει να γελάω κάνοντας γκριμάτσες στο πρόσωπό της.
Η γιαγιά μου είναι η πιο γλυκιά γιαγιά του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου