Ζωντανή Αναμετάδοση Ιερών Ακολουθιών

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

Δαιμονίστηκε λόγω του μεγάλου «θρησκευτικού εγωϊσμού του!».

 

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΘ.ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ, ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ Ι.Μ.ΚΟΜΝΗΝΕΙΟΥ, ΣΤΟΜΙΟ ΛΑΡΙΣΗΣ

~ Έχουμε την πνευματική διάκριση που είναι πραγματικά ένα δώρο του Αγίου Πνεύματος. Αυτή η πνευματική διάκριση είναι δυσκολοτάτη.

Να μπορείς να διακρίνεις εάν ένας άνθρωπος έχει δαιμόνιο. Κάποτε φαίνονται νορμάλ ανθρώποι κανονικοί, θαυμάσιοι και μπορεί να ειπωθεί για αυτόν: “Έχει δαιμόνιο!”

Μου έκανε εντύπωση, μα φοβερή εντύπωση…. Έστειλα μία οικογένεια σε κάποιον Ασκητή που είναι στην Αττική και λέγεται πάτερ Πορφύριος. Ίσως να έχετε ακούσει για αυτόν, διότι έχει το χάρισμα όχι μόνο της διακρίσεως αλλά και της διόρασεως και μπορεί να “βλέπει”. Του έστειλα μία οικογένεια και συγκεκριμένα ένα ζεύγος και ήταν μόνο ένα παιδί τους μαζί, αν και έχουν περισσότερα παιδιά, για ένα θέμα πολύ σοβαρό. 

Εγώ είχα ήδη διακρίνει στο παιδί σοβαρά συμπτώματα δαιμονισμού. Ήταν όμως ολοφάνερα, θα τα βλέπατε και εσείς αυτά. Τους έστειλα και πήγαν. Με πήρε τηλέφωνο ο πατήρ Πορφύριος και με κατέπληξε.

Μου λέει:

– Πες τους, εγώ δεν τους το είπα, ότι και το άλλο τους παιδί, το δεύτερο παιδί, έχει και αυτό δαιμόνιο.

Μία κοπέλα μικρή 15 χρόνων… (Επίσης) και οι γονείς έχουν δαιμόνιο.

-Μα γέροντα… οι άνθρωποι αυτοί εξομολογούνται, κοινωνούν…

– Άκουσε που σου λέω² …έχουνε δαιμόνιο …

Και μου επιμένει για τρίτη και τέταρτη φορά. Βέβαια τους το είπα, γιατί μου το είπε (μου το ζήτησε). Οι άνθρωποι εξεπλάγησαν. Δεν πέρασε πολύς καιρός και πράγματι η κοπέλα εξεδήλωσε ένα βαρύτατο αμάρτημα και επιμένει να μένει σε αυτό το βαρύτατο αμάρτημα, που δείχνει ότι είχε το δαιμόνιο το αντίστοιχο αυτού του αμαρτήματος. Μου έκανε κατάπληξη. Εγώ δεν μπορούσα να το δω. Το έβλεπε εκείνος. Και πολλά άλλα καταπληκτικά (έβλεπε).

Αυτό λέγεται πνευματική διάκριση ή επιπλέον διόραση. Έβλεπε από μακριά χωρίς να έρθει σε επαφή με ένα πρόσωπο.Είναι πολύ σπουδαίο δώρο, ιδιαίτερα για την εποχή μας!

2. Ένα πνευματικοπαίδι του π. Αθανασίου Μυτιληναίου αποκαλύπτει πως, σε κατ’ ιδίαν συζήτηση με τον π. Αθανάσιο του είπε πως το ζευγάρι αυτό δαιμονίστηκε λόγω του μεγάλου “θρησκευτικού” εγωισμού του.

Από το βιβλίο: Ο Όσιος Πορφύριος ο Προφήτης – Μαρτυρίες (Τόμος Α΄)

Πηγή:   simeiakairwn.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου