Κάθε τι που σε στεναχώρησε .... απόψε ξεχασε το!
Ονειρεψου καρδιά μου .......
Ονειρεψου ένα αύριο καλύτερο ......και πίστεψε το !!!
Πίστεψε το τόσο πολύ που να μην έχει άλλη επιλογή
..... παρά ....ελπίδα να γενει ... και η ελπιδα ....
ευχη που θα πραγματοποιηθεί!!!!
Ομορφα όνειρα ..... όμορφες ελπίδες του αυριο.!![]()

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου